TABUNGAN

Friday, November 5, 2010

shuke shuke..

see...iklan pizza

arini terjaga dari tidur seawal 5 pagi disebabkan badan rasa tidak sedap berpunca demam yg dijangkiti dari suami. memang x lena tido sebab badan rasa panas dan tekak pon rasa perit je. disebabkan x boleh nak tido maka terus bukak pc on blog. dah lama x singgah blog then bile bukak blog pagi ni hati aku agak berbunga riang coz terkejut tengok kat iklan nuffnag kat blog sendiri.

woowwee...

x sangka iklan dh appear kat blog. sebelum ni iklan mmg x kuar sbb aku sendiri x tau mcmne nk setup so buat aduan kat nuffnang tp sampai sekarang aku adjust2 still x appear gak. lama2 aku pun dh fed up dan jadi malas nk bukak blog sendiri.

jadi kwn2 sume..sudi-sudikanlah luang sikit masa korang utk klik iklan nuffnang aku ni ye..hihihi..

mode: HAPPY :))

No comments:

Post a Comment