TABUNGAN

Thursday, November 4, 2010

khidmat masyarakat


fuhh fuhh...byk betol habuk kat blog aku ni. punya la lama x update blog kan. bukan ape lately xtau nk citer ape walaupun pd hakikatnye banyak juga bende nk diceritakan.

ok la kat sini aku memerlukan khidmat masyarakat dari u all sume. sebenarnya aku dh x keje since 14/10 yg lps coz kontrak aku kat mbb dah pun tamat. so dah hampir 4 minggu aku jadi surirumah yang x bertauliah ni hehehe.tp disebabkan aku ni x bese melepakkat umah rasa janggal juga. rindu suasana di opis. setakat ni banyak jugala permohonan keje yg aku dah buat tp masih belu ade rezekinya.

jadi..

kalo u all ade info2 vacancy kat kompeni korang ke atau mane2 saje mehla share2 same dgn aku k..kadang2 khidmat bantuan masyarakat tu penting juga kan..

tengs..

4 comments:

  1. auntie dilla jadi babysitter kysha je lah ek.hehee...

    ReplyDelete
  2. bak sini.. email leo hang punya CV.... ada lobang leo submit je mana2... :) ada rezeki... insyaAllah...

    ReplyDelete
  3. zuris: wahhh bestla jd babysitter..i loikee suke tau dgn budak2 ni

    leo: tengs leo..nnt dila emel k

    ReplyDelete