TABUNGAN

Tuesday, April 27, 2010

ulangtahun pertama


Hujung minggu ini aku bakal menyambut ulangtahun perkahwinan aku yg pertama. Rasa terlalu cepat masa berlalu.kejap je dah setahun jadi bini orang.namun sampai ke hari ini aku masih tidak punya idea yang best atau idea untuk membuat sebarang kejutan buat suami.

Ada yg kate pi tgk wayang tapi kami berdua saban minggu pasti ke galaxy menonton wayang berdua. maka idea itu aku reject. ada yang kata pi makan kat tempat makan masa mula2 bercinta tp idea itu tetap aku reject sbb kami berdua xde tempat makan special masa mula2 bercinta dulu. sebabnya kami pasangan yang sempoi dan xde tmpt makan special pon. ade yang kata pi makan kat restoran arab then aku reject jugak sebab aku x minat makanan arab.ada yg kata pi honeymoon tp aku reject memandangkan pertengahan bulan mei nanti kami nak ke kelantan so harus spend banyak duit nak berbelanja kat sane.oooouhhh...dila, sumenya ko reject abes tu ko nk wat pe ni?


Adehhh...NO IDEA SO FAR..huhuhu..tapi aku ade beberapa list yang aku dah kiv kat sini:-


1) dinner kat restoran intai-intai / chili's / tgi friday / restoran berputar menara kl/ garden the curve

2) jalan-jalan pi colmar tropicale / genting / melaka / aquaria

3) beli pizza dgn jumlah yg banyak then bwk ke rumah anak yatim makan sesama dorang

4) beli kek then mkn dgn kwn2 je

5) lepak kat umah je wat mcm xde pape

argghhhh penin no idea sampai skrg. so kalo korang ade pape idea plzzz share k. sharing is caring kan...lob u

21 comments:

  1. naik teksi jln2 tgk lampu adalah idea plg best :D

    ReplyDelete
  2. kaklong: ala dah selalu sgt jln2 tgk lampu.

    ReplyDelete
  3. aku paling suke idea peli pizza n then mkn kt rmh anak2 yatim tu..aku penah terbace satu artikel..klu Allah xtrunkan zuriat pada kite stelah lame berkahwin..kne bykkan sedekah,,:)

    ReplyDelete
  4. AIN: idea tu terlintas masa aku dlm tren smlm. tp aku masih kiv dulu. ko nk join pon leh gak .leh bersedekah bersama.

    intan: tul jugak kan..:)

    ReplyDelete
  5. pergi I-City..
    best tau Dhila!
    romantic!

    ReplyDelete
  6. happy ulang tahun pertama...kita serupa =)-evyn-

    ReplyDelete
  7. dhila...gi la dinner...pastu beli kek, utk korang berdua...jgn bgtau dia ada kek..hehehe~ sweet kan..kita surprise hubby kat cherating aritu..hiks~

    ReplyDelete
  8. TIKAH: kita dh pi i-city tu...ingat nk tmpt yg lum pnh pi lg

    ReplyDelete
  9. evvyn: tq evvyn..yeah tarikh kite sama kan..

    ReplyDelete
  10. mala:dila pon pikir mcm tu jugak. nk beli kek n dinner

    ReplyDelete
  11. OMG.... dah setahun ye Dhila... alhamdulillah... :)

    takde idea ya? if Dhila hias rumah dgn agak melampau.... penuh fresh flowers bagai... carik music romantica de amour... then, masak best2... candle light... pastu dinner ngan abg man pakai baju tidur seksi... gitiewwww..... :)

    ReplyDelete
  12. sungguh setahun jagung tuh, ;-)

    salamm,

    ReplyDelete
  13. LEO: wahhh gitewww...tp daku sgt segan berseksi-seksian dpn abg man tu. nnt dia jd tukang gelak heheh..gud idea nnt dila cedok ur idea. tq leo..

    ReplyDelete
  14. alamak.. mmg ketandusan idea la kak.. =/ hope akak dpt fikirkn lg yea b4 weekend nie ;)

    ReplyDelete
  15. asna: tq asna..akak masih dlm proses mencari idea hehehe

    ReplyDelete
  16. g naik cruise kat putra jaya....

    ReplyDelete
  17. brownlovegreen: hye salam kenal..cantik juga idea tu..

    ReplyDelete
  18. hee slamat ulang tahun pertama :)AMIN

    ReplyDelete