TABUNGAN

Friday, April 2, 2010

Al-fatihah


hari ni aku bangun seawal jam 5 pagi kerana suamiku yg harus bergerak ke KLIA pg ni. so aku bangun awal menyiapkan secawan kopi buatnya dan juga menyiapkan pakaianya. sambil aku menguruskan urusan tersebut, suamiku sempat melayan internet. mcm biasa website yg suami aku suke baca adalah utusan.com. mmg suami dari dulu lagi suka baca berita dan isu semasa.

terkejut.

alangkah terkejutnye aku, bila suami bgtau din beramboi telah kembali ke rahmatullah. sebenarnya dia bukanla terkena kencing tikus seperti yang dihebahkan tetapi akibat denggi berdarah. semalam aku terbaca di facebook hidd yang bagtau arwah din beramboi seolah-olah dah tau ajalnye apabila arwah menulis di laman twiitter tentang tanda-tanda kematian. serius aku takut.aku insaf.

moga arwah ditempatkan bersama orang-orang yg beriman. Aku masih ingat lagi kritikan2 beliau di rancangan raja lawak. Dia memang kelakar dan bersahaja.KINI..tiada lagi lawak segar beliau di riuh pagi era..sama-sama la kite sedekahkan al-fatihah buat arwah..amin

1 comment:

  1. Aku pon tahu berite pasal allahyarham din beramboi pg td..Hati btul2 rse tersentuh dila..mcm tu je ajl die..kite xtahu lagi mcm mne kan..smoge roh die dicucuri rahmat.

    ReplyDelete