TABUNGAN

Wednesday, April 14, 2010

cik inakano dah tunang

hoyee..hoyee.. ahad lepas merupakan hari bahagia untuk salah sorang bff aku iaitu cik sharina a.k.a cik inakano dengan pasanganya en.israr fadhlin a.k.a en.is. tema pertunangan adalah kaler peberet aku iaitu ungu. majlis berlangsung bersederhana saje tp ternyata meriah dengan kehadiran kawan-kawan aku yg sengal dan bebudak lelaki yang secara keseluruhannye merupakan hantu sate. heheheh...termasukla husband aku sendiri.


wit all my bff

aku sampai agak lewat sedikit tapi masih tak ketinggalan moment-moment indah cik inakano. hari tu..cik inakano nmpk sgt sweet. Ape yang seronoknye di majlis ini kami sume dijamu dengan sate. al-maklumlah cik inakano ni anak tokey sate. disebabkan x sabar-sabar nk makan sate so aku x dapat nk snap pic sate hihi..
cik inakano yg sgt sweet

aku agak teruja melihat hantaran-hantaran pertunangan cik inakano yang banyak itu..cantik2 belaka. ouhh...x sabar nak tggu wedding dorang ni. bile agaknye ye wahai cik inakano?


cik inakano wit en.is & all hantaran

apepon..aku hepi bile tgk kwn-kwn hepi. dan aku nak ucapkan semoga berbahagia pada kwn aku yang sorang ni..moga ikatan pertunangan ni mengeratkan lagi hubunagan ko dan is yang jauh di sarawak tu. ingat...dah tunang ni xleh nak menggeletis selalu hihi...:p

8 comments:

  1. sonoknye dah bertunang..
    sape lagi yg belum?
    Hana jer ek?

    ReplyDelete
  2. thnx pn dhila....aku pn bleh msuk dlm blog ko eh...hehehe....kawen xde tarikh lg... ;))

    ReplyDelete
  3. wah..tahniah
    cantik baju nya :)

    ReplyDelete
  4. cantik...manis sgt..tahniah sbb dah bergelar tunang orang..

    ReplyDelete
  5. tikah: ramai lg yg lum tunang. yg lum tunang adalah nat,ayu,hana n min

    ReplyDelete
  6. hanie: yela mmgg cantik bajunye tu kan

    ReplyDelete
  7. iella: mmg manis mcm gula kan heheheh tq iella jom xchange link

    ReplyDelete