TABUNGAN

Wednesday, April 7, 2010

GERAM!!!



Ha!!! tajuk pon mmg dah tau kan yg aku sekarang tgh bengang + geram. sebenarnye aku x geram kat sesape pon cume aku geram la kat company yg aku keje ni. aku geram sebab dorang dah block FB. jadi x dptla aku nak berfb waktu keje.


dorang silap arr....


dorang ingat kalo dorang block fb kitorang kat ofis ni rajin keje ke.makin malas dan xde mood lagi adalah. yela..mau termuntah aku kalo asyik ngadap system je tanpa hiburan.arggghhh geramnye aku tau x.




dulu dorang dah block fb tp aku still leh layan fb menggunakan vtunnel.com. walaupun facebook lite je namun itu dah cukup ok asalkan aku dpt fb.tp sekarang bukan aku je tapi kwn2 ofis aku yg lain pon dah meroyan dan mood keje jatuh merudum sejak fb kesayangan di blocked oleh anasir-anasir yg jeles. huh!!!


plzzz korang ade source lain x yang membolehkan aku layan fb ????

8 comments:

  1. kaklong: aku xde nuffnang. awatnye?

    ReplyDelete
  2. Hahahaha~ sabar dhila sabar...
    malam karang kita chat tau
    kita dah add dhila

    ReplyDelete
  3. mmg sengal la ko nye office tu..bwk broadband la dila kt office ko tu

    ReplyDelete
  4. ain: tau xpe..mmg sengal la..meroyan aku xdpt fb tau..eeeiii

    ReplyDelete
  5. dhila, kalau pakai maxis atau celcom broadband mesti boleh.

    ReplyDelete
  6. aisha: KITE CUME ADE P1W1MAX JE. MODEM BESAR TU YG MLS NK BWK OPIS HUHU

    ReplyDelete