TABUNGAN

Thursday, April 15, 2010

ku damba sang wedges

aku suka sangat kasut wedges. aku percaya ramai juga antara korang yang suka kasut wedges kan..kan..kan..heehee. Dahulu aku suka sgt high heels. yela..dulu aku keje dalam bidang marketing so penampilan tu dimestikan supaya bergaya. tetapi sejak bekahwin ni aku kurang berminat dgn high heels coz bile aku pakai aku jadi mudah lemas atau x selesa.
aku damba sume wedges ini
jadi..untuk nampak bergaya tanpa high heels aku lebih minat jenis kasut wedges. kasut jenis wedges ini lebih flexi berbanding high heels dan sesuai untuk sebarang jenis penggayaan. sesuai juga untuk semua jenis bentuk tubuh badan.
vintage wedges

comel kan pink wedges ni?

wedges ni sesuai untuk office wear

Ada pelbagai jenis wedges yang menarik jika dilihat di pasaran terpulang atas pemilihan individu. dan apa jua jenis wedges tetap menjadi dambaan aku.kalo pakai wedges tentu tak lenguh kaki bila berjalan tawaf satu shopping complex sekali pun. walaupun bertumit tinggi namun ianya tetap rata. itu lah kelebihan wedges. (sedang mencari-cari wedges yang sesuai untuk ke majlis perkahwinan cousin belah suami ni next month..huhu)

11 comments:

  1. i heart wedges too!!!~ baru stable nak jalan2..kalau pakai heels, mau jatuh...hu3

    ReplyDelete
  2. elya: yeah..i heart too..wedges sgt flexi depend high heels kan..

    ReplyDelete
  3. pki wedges, asna rsa lbh yakin utk blari hehe =))

    ReplyDelete
  4. kaklong: dpt gaji kasi beli la heheh

    ReplyDelete
  5. dhila: dulu kan, kite pun xsuke wedges.. tp sejak dah kerja ni, minat terhadap heels & wedges menjadi2.. ;-)

    ReplyDelete
  6. tikah: mmg wedges sgt cantik kan..kite mmg minat kasut ni.

    p/s: tikah..nape kite xleh komen blog awak ek?

    ReplyDelete
  7. dhila.. mmg sengal sket blog kite.. kene komen kat shout out jer..

    ReplyDelete
  8. thanks ya, isi artikelnya keren.
    bisa bantu untuk menyelesaikan tugas saya..
    oya Gan klo ada kesempatan silakan mampir ke lapak sy yang jualan kaos kaki wanita kerja berkualitas dan banyak pilihannya..
    Trims :)

    ReplyDelete