TABUNGAN

Friday, January 7, 2011

Perjumpaan blogger yang belum mengandung?


wah tajuk diatas sungguh x menahan kan? hek hek hek. semalam aku fb chat dgn kawan alam maya yg aku anggap kamcing iaitu pn.Suhaida rokman (sue). macam biasa kami bertanyakan khabar dan bersembang tentang inf0-info usaha untuk mengandung. Ye mmg topik itu sahaja yang kami gemar bincangkan. Daripada info2 perubatan sehinggalah info makcik tukang urut dan produk2 yang dikatakan mampu membuat wanita mudah mengandung.

Dalam sibuk2 bertanya itu dan ini, sue secara tiba-tiba memberi idea untuk mengadakan gathering bagi para blogger / fbians yang senasib dengan kami ni. Sebenarnye sue nak join blogger gathering yang diorganize oleh kaklong tp aku x dapat join gathering tersebut atas sebab-sebab tertentu. Lagipon gathering yg kaklong buat tu bagi aku lebih menjurus pada blogger2 yang dh ade anak. Jadi sue xnk join la gathering tu sbb aku xde kan. jadi dari situ la timbul idea nak buat satu gathering untuk para isteri yang belum mengandung ni.

Tujuan gathering ni diadakan adalah untuk berkenalan dengan lebih rapat disamping tu boleh la kite sume berkongsi info2 yang boleh diaplikasikan. Selain tu boleh juga kt bertukar2 petua kan. Gathering ini diadakan adalah untuk menjadikan kita lebih rapat dan xnak ada diantara para isteri yang masih belum mengandung ni rasa rendah diri mahupun tertekan kerana masih belum dikurniakan zuriat.

Gathering ni masih lagi didalam rangka perancangan yang teliti.ye la bukan senang nk kumpulkan semua orang sebab masing2 pon ade agenda tersendiri kan. Jadi aku masih mengumpul seberapa banyak para blogger/fbians yang nak join gathering ni. segala maklumat tentang tarikh dan masa,tempat dan tema masih di dalam perancangan.

Ade ke yang nk join gathering ni? Jika ade mane-mane blogger yang berminat boleh pm/chat/tinggalkan komen di blog ni ok. jika ade yg nk emel boleh anta ke dhilah_13@yahoo.com

*Terbuka untuk semua blogger/fbians. blogger yg baru kenal ataupun x kenal pon dialu2kan untuk join program ni hocay.. :)


16 comments:

  1. unik bebenor gathering nie...hihi

    ReplyDelete
  2. ada je kwn aku yg belum kawin nak join gathering angah. jom la ajak sue. kwn aku tu kata nak bwk anak angkat dia lagi. gathering ni terbuka kat sesiapa la jom la

    tah bila aku mcm termimpi ko ada anak. hari apa ye aku lupa

    ReplyDelete
  3. azuan: heheh gathering yg unik kan..

    ReplyDelete
  4. kaklong: ko mimpi aku? wahhh seronoknye .kalo la ianya satu kenyataan alangkah indahnye kan..

    ReplyDelete
  5. heidi shafiq: pelik tp seronok ye x..

    ReplyDelete
  6. dhila sue ok saje... nnti sue war2 kan ye.. kite chat nanti for details..

    ReplyDelete
  7. ruby z: gathering ni utk blogger yg dah kawen tp masih belum dikurniakan zuriat. jika anda nk join pon dialu2kan..

    ReplyDelete
  8. cik mashiwhite: boleh kalo nk join.gathering ni still in planning lg.kalo nk join nnt emel kt k..

    ReplyDelete
  9. saya n sorg kawan lagi nak join

    ReplyDelete