TABUNGAN

Wednesday, April 22, 2009

setel kisah aritu..

alhamdulilah...masalah kek dah selesai. akhirnya setelah puas mengoggle. aku terjumpa satu kakak yg dekat dengan keramat mmg selalu wat kek n cuppies. tu pon setelah masuk dalam kahwinmall.com baru terjumpa kakak ni. nama dia kak ida, so nice person x letih menjawab soalan aku yg bertubi-tubi pasal kek. mula2 aku demand nk kek tema dasar laut. kak ida cakap dia leh wat kan tp semalam mr.kacang xnk kek dasar laut tu tapi aku suke...UNIK. tp nak wat mcm ne disebabkan kek tu dia jugak yg akan bayar n lagipon itu kek masa acara potong kek kat dewan nnt so aku ikutkan jela pe yg mr.kacang nak. rupenye dia nk kek rona putih dan ade hiasan ros merah atas kek tu. so baiklah mr.kacang...dhila ikut je la. toksah majuk2 lagi ye...
so pd sesape yg nak tgk hasil tangan kak ida tu leh la klik SINI.

p/s: tq kak ida coz sudi amik tempahan last minit ni...:P

4 comments:

  1. ha bgus la dh setel..blh menghitung hari dgn tenang.hehehe

    ReplyDelete
  2. yana...makin berdebar la..hehehh

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..selesai satu masalh kan..

    ReplyDelete
  4. aah la anil. setel satu hal...:)

    ReplyDelete