TABUNGAN

Thursday, December 1, 2011

frankly speaking

Lately banyak benda aku nak cerita kat sini. Tapi tak apelah lebih baik simpan saje. Takut ada yang salah sangka terus buat cerita. Kes naya tu.

So duduk diam-diam dan lihat saje.itu lebih baik kan. Alhamdulilah aku rs selesa sekarang dan lepas dari peristiwa hitam dulu. Banyak benda aku belajar. Rambut sama hitam,Hati hitam kita tak nampak. kan. Dah tertulis manusia kan banyak ragam. Tetapi setiap manusia kan ada bahagian. Kita bukan sentiasa senang.

Aku dah cuba lakukan untuk jernihkan keadaan tapi dia pilih keruh so ape lagi yang aku tunggu. Minta maaf dan undur diri. Serius, aku PARANOID.

Sama ada baik atau buruk.
Semuanya telah ditetapkan.


"Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari kefakiran, kekurangan dan kehinaan. Dan aku berlindung kepadaMu dari mendzalimi & didzalimi orang lain." - Aamiin

1 comment:

  1. past is past... ape pun aku doakan kau sentiasa kuat semangat... aku sentiasa bersama kau. insya Allah

    ReplyDelete