TABUNGAN

Tuesday, October 11, 2011

Niat

Ade sesapa pembaca blog picisan aku ni yang tahu tentang info pengajian Master. Aku nak sangat2 tahu dari segi yuran pengajian,tempoh pembelajaran dan sebagainya. Aku sedang pasang niat mahu sambung master dalam pengajian komunikasi massa. Insyallah jika diizinkan Allah swt aku akan cuba laksanakan niat ni tetapi bila waktunya aku masih belum pastikan lagi kerana segala-galanya bergantung pada jadual kerja aku jugak. Aku nk sambung belajar tetapi dalam masa yang sama aku mahu terus bekerja. Aku sayang keje aku sekarang ni walaupon agak stress dengan masalah2 customer tapi sekurang-kurangnya aku tak bergaduh dengan perempuan kerinting setiap hari. Jadi sesiapa yg ade info share la sikit ya..

Niat hati nk sambung belajar dengan sayang2 aku di ofis tapi kebanyakan mereka rata-rata berminat dalam bidang komunikasi korporat. So agak tak sesuai bidang tu dengan jiwa lara aku ni.

Sharing is Caring :)

1 comment:

  1. Kalau pasal Master of Business Admin (MBA), Master in Managemnet (MIM) Master of Knowledge Management (MKM), Master of Education (MEd), Master of Info and Communication Technology (MICT) aida tahu la jugak..dan offernyer menarik. papehal leh hubungi aida kt aidanordin@yahoo.com

    ReplyDelete