TABUNGAN

Saturday, January 16, 2010

K.A.W.A.N





permulaan tahun baru ini aku dan kawan-kawan baikku telah bersama-sama menjalani photoshot. photoshot ini kami lakukan setelah hampir 10 tahun bersahabat. moga aktiviti sebegini dpt diteruskan lagi.kami memang rapat sejak zaman uitm lagi. 5 tahun belajar bersama. masih segar di ingatan ..pergi kelas bersama, makan nasi lemak jati bersama, makan megi bersama, ponteng kelas bersama. segala2nye kami lakukan bersama.

bohong kalau aku katakan yg kami x pernah berbalah sesama sendiri. bohong juga kalau aku katakan kami x pernah bermasam muka tetapi itulah yg sebenarnya mengeratkan lagi hubungan persahabatan kami.

bagi pemilihan photog kali ini aku telah memilih chot touch kerana aku sendiri meminati hasilnya yg sgt menarik. permulaanya kami berniat utk photoshot di studio saje tp memandangkan group kami agak besar maka kami telah memilih putrajaya sebagai lokasi photoshot.

kepada kalian (ina,tacker,nat,nad,hanna,ayu,min,adi,hanis,aida,jon n hubby) moga kalian tetap bersama aku selamanya..kalian mmg KAWAN sejati aku..sayang korang...

p/s: tq pd yon bakar,izzat helmy n etc..korg mmg best.pic menarik sgt2..

3 comments: