TABUNGAN

Saturday, January 16, 2010

ade kisah

ya..

memang aku ada kisah dan cerita yg lebih kepada rasa hati aku. kata minda aku. tapi aku masih simapan dan aku masih tahan.

insyallah..

aku akan tari kan jari jemari aku untuk mencoret segala apa yg aku rasa. yang pasti aku punya hati dan perasaan yg perlu kau pikirkan.

aku muak..

muak menjaga hati orang-orang yang terlalu sangat dijaga hatinya sehingga langsung tidak pernah memikirkan perasaan orang. jika aku senyap, itu tanda aku sedang perhati sikap kamu. jika aku ketawa, itu tanda aku gembira tetapi jangan pijak kepala aku. jika aku senyum, kamu perlu tahu makna senyumku..kerana aku sentiasa memerhati.

Hormat.

ya..aku masih menghormati kamu tetapi tolong pikir perasaan orang lain dan jangan sampai aku hilang hormat pada dirimu. jaga tutur katamu kerana tidak semestinya kamu lebih tua dari ku jadi kamu betul segalanya.

yang paling penting..jangan kamu sombong kerana hartamu. KAMU SUNGGUH ANNOYING!!

off~~

1 comment:

  1. uikss.sapekah org jahat itu...maseh berleluasa lg manusia2 sebegini

    ReplyDelete