TABUNGAN

Tuesday, June 2, 2009

sebulan sudah...

alhamdulilah...arini genap perkahwinan aku n mr.kacang selama sebulan.walaupon usia perkahwinan kami masih ditahap yg muda tp kami banyak belajar onak ranjau,pahit maung,manis indah hidup berumahtamgga. aku sebagai isteri juga setakat ni bnyk belajar erti sabar dan juga cekal hati dalam menjalankan tanggungjawab sebagai isteri yang baik. mungkin aku tidak sehebat isteri-isteri rasulullah tetapi aku akan cube jadi isteri yg baik di kalangan yg baik. mr.kacang pula so far alhamdulilah lps kawen aku tgk gigih bekerja. yela segala2nye dikongsi dua.komitmen pon juga dikongsi dua jadi dia gigih bekerja mencari rezeki yg halal.namun aku juga sebagai isteri turut juga membantu dia.semuanya kami lakukan bersama. bila ade masalah kami bincang bersama. alhamdulillah semuanye ok dan aku harap ianya berterusan. walaupon terkadang aku sensitif dengan sikap mr.kacang tp aku tau diri dia. dan dia juga tau aku bagaimane. to my suami...i love u. percayalah setiap dugaan yg datang itu tanda ALLAH sayang kite...


cik tukang tayep:-

1 comment:

  1. waaa....termotivasi saya mmbacanya... semoga dhila tabah menghadapi dugaan berkahwin...

    eceh..saya ni pon cmne tah nnti

    ReplyDelete