TABUNGAN

Tuesday, June 9, 2009

10 hari jerrr (wat!!! 10 hari lame tuh..)

alamak aii..x sampai plak nk tangkap (melepas hajat nk wat ikan bakor)

besonye ikan ni..(goreng pon sodap..)


caakkk...
bersiap sedia nk pi dive( dive kat soming pool jer hahha)

10 hari tu lame tau...hehehe. mulai hari ni aku akan ditinggalkan oleh suamiku atas sebab keje. jgn sebab lain sudeyy...mr.kacang skrg agak bz dgn shooting pelajar2 dari luar negara iaitu dari negara-negara komenwel yg akan dtg ke malaysia hari ni bagi program homestay di sg.rambai melaka untuk youth forum 17th conference of commenwealth education ministers meeting selama 10 hari.
ini bermakna selama 10 hari tula aku akan dok umah sorg2, tido sorg, mkn sorg huhuh..tp xpela demi tugas isterimu ini rela berkorban. smlm pas balik keje je aku terus mempacking baju-baju suamiku. menggosok uniform tv9 nye tu, seluar slack nye,segala toiletteries milik nye yg penting. mmg agak penat tp itu mmg tugas isteri. ye la xkanla kite nk tgk suami kite selebet je kan kan..hehehe.selepas setel mempacking sume brg2 suami, aku pon mandi n solat maghrib. kunun2 pas solat tu aku nk melanding je atas katil. rasa mcm nk tido awal je mlm td tp si suami plak ajak kuar mkn. so kami pon mkn kat au2 je. msm th mkn tu si suami ajak plak pi tgk wayang. dia kata mlm ni je dpt spend masa dgn aku coz sok dia outstation. so ktorg pon decide pi tgk citer jangan pandang belakang congkak. best jugak citer tu kelako la.
pagi td aku kuar umah agak awal seawal 6.30 pg utk menghantar suamiku ke dewan perdana siswa,universiti malaya. ke um kerana suamiku harus memulakan penggambaran dari um dahulu. walaupon bukan aku yg drive pepagi buta tu tp penat n ngantuk jugak sbb kene bgun awal2 pagi heheh...
so arini aku terasa nk mengupload pic si suami sbb rindula...hhehe


notakakiku: pic diambil di night safari zoo taiping..

4 comments:

  1. jauh-jauhan sbb kerja x pe
    jauh²an = rindu²an

    ReplyDelete
  2. alahai...cian dhila..takpe2...
    nnt balik lepas rindu puas2 yer...

    ReplyDelete
  3. mala...tula jauh sbb keje xpe. huhu..wendu

    ReplyDelete
  4. tasya...hari2 lps wendu tau hikhikhik...

    ReplyDelete