TABUNGAN

Tuesday, February 24, 2009

tentang diri..


sebelum ini blog aku adalah ceritahatidhila.blogspot.com tetapi aku telah berpindah kepada rasahatidhila.blogspot.com hny semata2 utk menjaga hati beberapa pihak. walaupon pada dasarnye perasaan aku tiada sape yg tahu. blog ini ditukar tanpa pengetahuan sesape. biarla org yg x berkenaan membacanye.


hmmm...rahsia dihati tiada sape yg tahu. KENAPE???? ya allah berila aku kekuatan dalam menjalani kehidupan ini. sesungguhnye aku x mampu utk melawan. aku hny mampu mengundur agar tiada sesape pon yg terluka walau pd hakikatnye aku yg terluka tp xpela...:(


aku akan berkahwin pd bulan mei nnt tetapi sokongan dr yg sepatutnye hny tinggal kiasan di bibir sahaja. perasaan terkilan makin meluap2 dalam hati. kenkadang terasa ape lagi yg aku perlu lakukan demi menjaga hati sume org.


ya ALLAH... aku hny insan biasa nan kerdil yg x mampu memuaskan hati setiap org. tetapi berila aku sedikit ruang utk merasa kebahagiaan itu. aku juga ingin menikmati bahagia itu. ibu dan ayah restumu berdua lebih penting dr segalanye...maafkan anakmu jika ade yg x mampu anakmu lakukan. pada keluargaku aku terlalu sayang kamu..jgnla meletakkan batu prasangka yg x mampu aku hancurkan dgn dayaku seorg diri. aku memerlukan sokongan utk aku terus berdiri dan melangkah...:(

No comments:

Post a Comment