TABUNGAN

Sunday, July 10, 2011

Bila hati dah Jenuh

Waktu penting untuk aku melunaskan segala yang tergantung jadi makin tergantung sebab aku kerosakan satu bende penting dalam hidup aku. walau bende ni penting dalam hidup aku tetapi bende ni bukan dalam wishlist aku buat masa ni. Jauh sekali untuk aku memikirkan untuk membeli yang baru.

Tapi bile benda ni rosak. Aku jadi jenuh. Aku rasa nk menyumpah.Aku rasa mcm nk pijak je bende ni. bende ni la handphone aku yang dah mula menunjukkan tanda-tanda sawan. Bile bende ni makin menyawan aku jenuh sgt pikir untuk beli yang baru walhal handphone baru bukanla satu kepentingan bagi aku buat masa ni. haishhhh...saje je kan nk kopakkan poket aku.

Dan sekarang aku jadi jatuh hati kat benda ni. sofistikated. elegan,hebat. Ditanya nape aku tidak berminat menggunakan iphone mahupun blackberry. Jawapan aku simple iaitu 'Aku tak minat'. Jadi sekarang dah tiba waktu kerja kuat untuk cuba mendapatkan bende dibawah ni.Tarik nafas dalam-dalam.


dalam mimpi je kot*
Samsung Galaxy S2

No comments:

Post a Comment