TABUNGAN

Saturday, June 18, 2011

Kuatkah hati ?


aku x rasa hati aku kuat
sbb hati aku rapuh macam biskut
sbb hati aku renyuk macam tisu

aku x rasa hati aku kuat
sbb kau toreh hati aku
sampai luka itu terlalu dalam

aku x rasa hati aku kuat
sebab aku percaya kau,kau dan kau
jadi tempat aku luah kesah
tp kau pecah sume itu
macam aku ini tiada perasaan

aku x rasa hati aku kuat
bila kesilapan datang dari aku
tapi kau judge aku macam kau malaikat atau tuhan

aku x rasa hati aku kuat
bila setiap penjuru ketawa lihat
aku disaat kejatuhan

aku x rasa hati aku kuat
bila dpt tau kau hina aku di belakang

tapi aku jadi semakin kuat sebab aku ade yang SATU itu
sebab aku ade keluarga aku
sebab aku mula bangkit satu persatu
sebab bila aku percaya bende ni semua akan dapat balik pada kau
sebab bila aku percaya adanya hukum karma
sebab bila aku percaya aku x perlukan kau

FIN.

No comments:

Post a Comment