TABUNGAN

Monday, December 13, 2010

selamat pengantin baru aida & jon

aku n suami

my best fren poeber

aida n jon

souvenir yg sgt2 kreatif

congratz

sesi nikah

sepatutnya entri ni aku buat dua minggu yg lepas tp memandangkan mood berblogging merudum ditambah pula dengan kuasa internet di rumah yg macam nk kena hempok memang buat aku hilang mood.

entri ini khas nk wish selamat pengantin baru pada member selepak aku iaitu aida n jon pd 27 nov yg lepas.majlis diadakan di flat sri kedah tmn melati, kl. walaupun pelbagai dugaan menimpa dorang sebelum kahwin namun syukur majlis dorang berjalan dgn lancar sekali. ekceli, pengantin lelaki ni terlibat dalam kemalangan teruk sehingga menyebabkan rusuk kanan patah, jari kaki patah dan mcm2 lg sehingga menyebabkan mereka hampir2 menangguhkan majlis dorg ni. namun berkat kwn2 yg dok basuh dorg hari2 majlis pon diteruskan.

cuma masa majlis pernikahan, pengantin lelaki terpaksa duduk di kerusi memandangkan dia xleh duduk bersila. x kisah la kan janji yang penting majlis berlangsung dgn jaya nya. tema dorang adelah hitam pink. masa attend majlis dorang ni aku betul2 x sangka baju yg aku pakai tu betul2 ikut warna tema kanopi dorang ni. adehhh...termalu la aku sekejap hehehe.

tp x kisahla janji vogue gitu kan..(vogue kerr). pada aida n jon..semoga dapat menjalani kehidupan alam rumahtangga dengan aman dan bahagia. congratz

1 comment:

  1. tq pn dila dgn blog cite wed aku ni...muahmuahmuah

    ReplyDelete