TABUNGAN

Monday, May 31, 2010

wedding of aliff & leonora

haisshh x tau macam mane nak describe penyakit M aku sekarang. update blog merupakan perkara yang paling malas aku buat walaupun dalam kotak minda aku ni ada pelbagai kisah yang nak aku ceritakan tetapi jari jemari aku yang gabak ini teramatlah malas untuk menaip. blogwalking pun aku malas itupun kadang-kadang saje bergantung kepada sesebuah cerita itu menarik mahupun tidak. cuma sekarang aku teramatlah jatuh cinta pada adobe photoshop lightroom. setibanya di rumah bende ini saje la yang aku akan godek.

jadi..
bermula pada hari ini, aku akan menghapdet blog aku secara marathon. ok entry ini dibuat sempena perkahwinan salah sorang kazen suami aku iaitu aliff dengan pasanganye sharifah leonora yuhaness (unik kan namanye..). majlis pernikahan dan persandingan belah pengantin pompuan berlangsung di pasir mas,kelantan. aku sedikit teruja sebenarnye apabila melangkah masuk ke rumah leo ni. rumahnya dipenuhi pelbagai lakaran seni. sehinggakan aku terlalu asyik dok mengerling ke semua lukisan di dinding sampai hilang fokus pada pengantin hehehe (jgn mrh ye pn.leo). al-maklumla student seni macam aku ni mmg pantang tgk benda-benda seni ni.

sesi pernikahan

sesi persandingan belah perempuan

aku dan pn.leonora
pada minggu seterusnya, giliran majlis persandingan belah lelaki pula. oooh sangat2 x disangka aku terjumpa photographer semasa fren photoshot kami itu iaitu Yon Bakar.kebetulan beliau OP untuk majlis leo dan alif ni. bila dah jumpa,mmg berborak tahap x hengat la aku dibuatnya. ooh aku amat berkenan white wedding dress leo ni..sgt cantik.terasa macam nak bersanding balik pun ade jugak. tetapi disebabkan orang yang ramai so aku x dapatlah nk snap2 sangat. majlis mereka sungguh meriah sekali.


sesi persandingan belah lelaki (cantik leo..)

apepon aku dan suami nak ucapkan selamat pengantin baru pada aliff dan leo. semoga sentiasa berbahagia dan bakal dikurniakan leo jr yang cumel-cumel ye..ok korang tatap je la pic2 mereka ni..penyakit M (malas menaip) aku ni semakin berleluasa.
p/s: pic kredit to pn.leo. pic2 dari kamera aku x lawo so aku kiben dari blog leo (jgn marah ye leo)

6 comments:

  1. Betulla, cantik persalinan putih, jelas sbb latarnya (kerusi) kaler kuning cream gitu.

    ReplyDelete
  2. kak nurul: warna putih mmg cantik..sesuai untuk ape2 jenis penataan

    ReplyDelete
  3. eheee... thanks Dhila... :) dipersilakan meng-kiben apa2 yg patut dari blog or FB... kalo rasa nak tgk2 lukisan lagi, sila la lagi gi pasir mas... sume art yg ada kat rumah tu, my dad yg buat... :)

    ReplyDelete
  4. leo: hehhe,,,x marah kan dila mengkiben ur pic. adehh mmg suke tgk lukisan2 tu tp alahai x tau la bile lagi nk ke kelantan tu.

    ReplyDelete
  5. dhila: kite pun makin malas update blog.. bukan ape, xde idea & cerita menarik..

    ReplyDelete
  6. tikah: kita byk story tp malas nk taip..tapi haru dirajinkan jgk diri ni..tikah apdet la blog ok

    ReplyDelete